Wednesday, October 15, 2008

Kembar Mountain Bike, Dawg

Bila kali terakhir ride pun aku lupa. Mungkin hampir 2 bulan. Bila lama tak kayuh semua trail & climb jadi senang. Senang PANCIT! Calling2 akhirnya ke Frim Ahad lepas. Dapat jumpa satu lagi kembar baru. Pemilik basikal yg tak berapa best di Malaysia, Dawg. HA HA HA. Kalau ikut buku memang tak cukup best. Semua akan kata Heckler. Member kembar ini pun pemunya model 06' juga & tiada rasa ingin jual. Tapi brek brader ini stim lah, Shimano SLX. HA HA HA.







Cuti Hari Raya Aidilfitri

Aku lupa atau sengaja tidak ucap Selamat Hari Raya. Maaf Zahirlah, aku tiada simpan apa2 dalam batin. Isteri cukup konfiden tahun ini utk mengenakan busana Oren. No problem. Hujung2 itulah warna cat dinding & langsir raya rumah kakak aku. HA HA HA.



Rezeki kurniaan Tuhan. Lepas raya dapat duit raya. Walau hanya sedikit x tukaran ringgit yg melambung = lagi banyak duit aku. Alhamdulillah. Duit ini bukan skim cepat kaya tapi satu dari bayaran perniagaan Internet sebelum cuti (ada sesiapa berminat dgn Internet Marketing?). Sedikit kerana banyak main dari menjual, tak apa bukan produk aku pun. HA HA HA. Ada lagi yg belum tiba. Bila ntah? Minggu depan kot...

0 comments: